Detailanalytiker: ”Basalt fik kort levetid, men skabte positiv PR for Salling Group”
Kædechef i Basalt meddelte i forbindelse med butikslukningen, at markedet har ændret sig, så der ikke længere er brug for Basalt.
Det var ”godt set af Salling Group” at lancere Basalt-kæden i efteråret 2022, da inflations- og energikrisen var på sit højeste. Men lukningen af discountkæden er en naturlig konsekvens af et ændret marked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Salling Group lukker discountkæde
For abonnenter