Bestseller-brand vil designe tøj med trendfokuseret kunstig intelligens

En ny avatar drevet af kunstig intelligens skal hjælpe med at forudsige trends, tendenser og foreslå nye styles til modebrandets kollektioner.
Jerome Rolland, international kommerciel manager, har store forventninger til det nye samarbejde. | Foto: Noisy May/pr
Jerome Rolland, international kommerciel manager, har store forventninger til det nye samarbejde. | Foto: Noisy May/pr

Det Bestseller-ejede modebrand Noisy May kan se frem til at få et nyt medlem af designteamet, når avataren Alva rykker ind på kontoret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også