Modekoncern får kunstig intelligens ombord: "Sparer rigtig meget arbejdstid"

”Det vil helt klart kunne ses på bundlinjen,” siger e-commerce-ansvarlig i modekæden Kaufmann.
Henrik Kaufmann, der er barnebarn til stifter Axel Kaufmann, står i dag i spidsen for selskabet. (Arkivfoto) | Foto: Casper Dalhoff
Henrik Kaufmann, der er barnebarn til stifter Axel Kaufmann, står i dag i spidsen for selskabet. (Arkivfoto) | Foto: Casper Dalhoff

Et nyt samarbejde mellem modekoncernen Kaufmann og konsulenthuset Impact, der har fokus på e-commerce, har ført til implementeringen af en specialudviklet udgave af Chat GPT i forretningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også