Selskab med abonnement-champagne ser bundlinjen falde for andet år i træk

Etableringen af en ny e-commerce platform har det seneste år været den øverste prioritet i Champagne for alle, der har oplevet et fald på bundlinjen. 
Champagne for alle blev stiftet i 2017 af ægteparret Dinna og Michael Arbo. I 2018 åbnede de op for abonnementer. Arkivfoto. | Foto: Jens Dresling
Champagne for alle blev stiftet i 2017 af ægteparret Dinna og Michael Arbo. I 2018 åbnede de op for abonnementer. Arkivfoto. | Foto: Jens Dresling

Iværksætterparret Dinna og Michael Arbo, der er ejere og stiftere af virksomheden Champagne for alle, må for andet år i træk se en tilbagegang i deres abonnements-forretning, der sælger champagne. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også