Zalando-chef ser potentiale i Norden og Baltikum trods vækstvakuum

Zalandos fokus vil fremover være at få kunder til at handle mere på tværs af kategorier. ”I gennemsnit investerer disse kunder mere end tre gange så meget,” siger nordisk direktør.
Joanna Hummel er Zalando-direktør i Norden og Baltikum. | Foto: Zalando/pr
Joanna Hummel er Zalando-direktør i Norden og Baltikum. | Foto: Zalando/pr

2022 blev et år, hvor væksten udeblev i den tyske modeportal Zalando.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også