Dansk smykkebrand forbedrer resultat – men taber fortsat penge

Kinraden, der bl.a. har fokus på bæredygtighed, kommer ud med nyt minus og har tabt over 10 mio. kr. på fire år. ”De realiserede underskud er som forventet,” lyder det fra ledelsen, der er klar til at skyde flere penge ind.
Christina Neustrup tiltrådte i sommer som ny adm. direktør i i smykkefirmaet Kinraden. | Foto: Copenhagen International Fashion Fair/PR
Christina Neustrup tiltrådte i sommer som ny adm. direktør i i smykkefirmaet Kinraden. | Foto: Copenhagen International Fashion Fair/PR

Den danske smykkevirksomhed Kidraden, der designer og producerer smykker i den eksklusive ende, har stadig til gode at blive en bæredygtig forretning. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også