Shoppingscenteret Field’s på Amager i København lancerer et nyt liveshopping-koncept op til jul, hvor storcenteret viser og sælger julegaver fra en række butikker via Facebook.
Det skriver centret i en pressemeddelelse.
Liveshopping er ikke et nyt fænomen blandt butikkerne i Fields’, men det er første gang, at centret arrangerer et event fra flere centerbutikker med produkter, der er udvalgt efter temaer som gaver til familien, til børn, ham eller hende og ”last minute”-gaver.
”Field’s ligger i København, men har kunder over hele landet. Med vores liveshopping-koncept kan vi personligt betjene vores kunder fra andre regioner,” udtaler Cecilie Thomsen, Center Marketing Manager hos Field’s i meddelelsen og fortsætter:
”Det gør juleshoppingen mere bekvem ikke at skulle besøge samtlige livesessions fra enkeltbutikker.”
Field’s eksterne SoMe-bureau So Social, der står i spidsen for det nye koncept, ser tiltaget som et startskud til mere liveshopping på tværs af butikkerne fremover.
”Vi forventer at fortsætte med liveshopping-konceptet. Drømmen er, at vi på sigt udbyder liveshopping ved større mærkedage for på den måde bedst muligt at dække den store variation i butikker,” siger Simone Holland-Møller, ejer af So Social, der i forvejen har hjulpet butikkerne i centeret med egne liveshopping-begiveheder.