DetailWatch

Power melder om højt salg før black friday

Elektronikkæden øjner ifølge direktør Jesper Boysen en ”historisk black week,” efter Power har foretaget en midtvejsstatus.

Jesper Boysen har været adm. direktør i Power siden 2014. Power har hovedkontor i Glostrup. | Foto: Power/Pr

I en tid med rekordlav forbrugertillid og købeløst på grund af tårnhøj inflation og energikrise har mange detailhandlere rettet fokus mod black friday og black week i jagten på forbrugernes penge i julehandlen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede