Optiker-iværksætter henter investering inden udrulning af 25 butikker
Rasmus Bertelsen Planck forsøger at slå igennem med et butikskoncept, der har fokus på øjne og ører – og butikkerne skal fyldes med jazzmusik og bobler i glasset.
![Rasmus Bertelsen Planck har været i optikerbranchen siden 1993. | Foto: 2Ø/PR.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14515887.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n9v5f5icewnawq12f4.jpg)
Én butik skal blive til 25 inden for seks til syv år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansk brillevirksomhed opkøber britisk konkurrent
For abonnenter