DetailWatch

Optikerkæde investerer i stærkere butikker: "Den fysiske butik lever i bedste velgående"

Louis Nielsen har investeret mere end 100 mio. kr. i opgradering og nyt design, og snart runder optikerkæden en lille milepæl. Direktør har stærk tro på de fysiske butikker.

Folk vil også i fremtiden handle briller i de fysiske butikker, og derfor har Louis Nielsen investeret stort i sine snart 80 butikker i Danmark. | Foto: Julie Meldhede Kristensen

Det er fortsat de fysiske butikker, der skal drive værket for Louis Nielsen.

Derfor har brillekæden i løbet af de seneste tre år postet over 100 mio. kr. i at opgradere 59 af de 79 butikker – bl.a. til større lokaler og med nyt design, og snart åbner butik nummer 80 i Søborg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs