Profil Optik fortsætter væksten på et dansk marked med tæt konkurrence

Efter flere år med tocifrede millionunderskud vinder Profil Optik frem på et dansk brillemarked. Også i starten af 2022 er omsætningen i vækst, især drevet af to forhold, lyder det i kædens regnskaber.
Adm. direktør i Synsam Group Denmark er Tina Gaardsholt. | Foto: Gregers Tycho/ERH
Adm. direktør i Synsam Group Denmark er Tina Gaardsholt. | Foto: Gregers Tycho/ERH

Efter en lang periode med tocifrede millionunderskud har Profil Optik de seneste tre år endelig fået vendt udviklingen. I 2021 er bundlinjen i den danske brillekæde mere end tredoblet til 5,8 mio. kr. mod 1,3 mio. kr. i 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også