Globale markeder udgør stigende del af Bestsellers forretning
Den danske modekoncern Bestseller har stadig langt størstedelen af forretningen på det europæiske marked, men er på vej mod en mere global forretning, viser årsrapport for koncernen, der venter indtjeningsfald det kommende år.
![Det nye regnskabsår bliver mere krævende ifølge Bestsellers topchef Anders Holch Povlsen efter rekordår.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14470088.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Bestseller%2520Anders%2520Holch%2520Povlsen.jpg)
Modekæmpen med base i Brande cementerede sin solide placering på det europæiske marked i seneste regnskabsår, hvor Bestseller-koncernen slog ny salgs- og indtjeningsrekord.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Onlinesalg dykker hos Bestseller og giver udfordringer
For abonnenter
Bestseller køber mere tøj i Tyrkiet
For abonnenter
Nyt rekordår: Bestseller øger salg og overskud markant
For abonnenter