Globale markeder udgør stigende del af Bestsellers forretning

Den danske modekoncern Bestseller har stadig langt størstedelen af forretningen på det europæiske marked, men er på vej mod en mere global forretning, viser årsrapport for koncernen, der venter indtjeningsfald det kommende år.
Det nye regnskabsår bliver mere krævende ifølge Bestsellers topchef Anders Holch Povlsen efter rekordår.
Det nye regnskabsår bliver mere krævende ifølge Bestsellers topchef Anders Holch Povlsen efter rekordår.

Modekæmpen med base i Brande cementerede sin solide placering på det europæiske marked i seneste regnskabsår, hvor Bestseller-koncernen slog ny salgs- og indtjeningsrekord.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også