Onlinesalg dykker hos Bestseller og giver udfordringer
Ejeren af den danske modekoncern med 20 tøjmærker vil trods energikrise og høj inflation holde fart i investeringer inden for grøn omstilling og bl.a. nye butikker.
![Foto: PR/Bestseller](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14475979.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n2r075svxyqj2t54h3.jpg)
Af JESPER OLESEN
Efter nogle år med hastig vækst i onlinesalget af tøj til forbrugerne er Anders Holch Povlsen og Bestseller-koncernen ved at indstille sig på nye tider for den salgskanal. Til gengæld er han tilfreds med, at mere salg flyttes til fysiske butikker.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.