DetailWatch

Onlinesalg dykker hos Bestseller og giver udfordringer

Ejeren af den danske modekoncern med 20 tøjmærker vil trods energikrise og høj inflation holde fart i investeringer inden for grøn omstilling og bl.a. nye butikker.

Foto: PR/Bestseller

Efter nogle år med hastig vækst i onlinesalget af tøj til forbrugerne er Anders Holch Povlsen og Bestseller-koncernen ved at indstille sig på nye tider for den salgskanal. Til gengæld er han tilfreds med, at mere salg flyttes til fysiske butikker.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede