”Alt vokser lige nu, men det kommer selvfølgelig også fra et lavt niveau”

E-COMMERCE-IVÆRKSÆTTERNE: Modebrandet Seamless Basic, der sidste år fik en investering i ”Løvens Hule”, har øget salget støt via egen webshop bl.a. til Japan og Tyskland – men de fysiske butikker kan ikke undværes, siger ejer.
Trine Weber Carlsen har tidligere arbejdet for bl.a. modefirmaet Metropol og Soulland, inden hun blev iværksætter med Seamless Basic | Foto: Frederik Vohnsen/Seamless Basic
Trine Weber Carlsen har tidligere arbejdet for bl.a. modefirmaet Metropol og Soulland, inden hun blev iværksætter med Seamless Basic | Foto: Frederik Vohnsen/Seamless Basic

Da Trine Weber Carlsen i 2018 startede brandet Seamless Basic var det med ønsket om at skabe et modstykke til masseproduktionen i den modeindustri, hun har arbejdet i gennem sin karriere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også