DetailWatch

”Alt vokser lige nu, men det kommer selvfølgelig også fra et lavt niveau”

E-COMMERCE-IVÆRKSÆTTERNE: Modebrandet Seamless Basic, der sidste år fik en investering i ”Løvens Hule”, har øget salget støt via egen webshop bl.a. til Japan og Tyskland – men de fysiske butikker kan ikke undværes, siger ejer.

Trine Weber Carlsen har tidligere arbejdet for bl.a. modefirmaet Metropol og Soulland, inden hun blev iværksætter med Seamless Basic | Foto: Frederik Vohnsen/Seamless Basic

Da Trine Weber Carlsen i 2018 startede brandet Seamless Basic var det med ønsket om at skabe et modstykke til masseproduktionen i den modeindustri, hun har arbejdet i gennem sin karriere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede