Salling Groups nye discountsatsning får blandet modtagelse af konkurrenterne

Lanceringen af Salling Groups nye discountkoncept, Basalt, kan ifølge Lidl Danmark risikere at irritere kunderne.
Foto: Salling Group/PR
Foto: Salling Group/PR
AF STINE SKRIVER OG MARIA TRUSTRUP HANSEN

Den yderligt skærpede konkurrence på discountmarkedet som følge af Salling Groups nye discountsatsning, Basalt, får hverken Lidl, Rema 1000 eller Coop-kæderne til at ændre strategi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også