DetailWatch

Salling Group vil sætte sig på nyt discountmarked: ”Det er et kæmpe skifte”

Efter en lynproces lancerer Salling Group en ny discountkæde, Basalt, der skal tage førertrøjen på nyt marked formet af forbrugernes jagt på discount. De første butikker bliver Netto-butikker, der konverteres, fortæller topchef Per Bank til DetailWatch.

Danskerne ændrer indkøbsvaner og det får Salling Group til at gå nye veje med discountkonceptet Basalt, der bliver uden frost- og kølediske for at spare energiomkostninger og sænke priserne. | Foto: Salling Group/PR

For første gang siden lanceringen af landets første discountbutik Netto i 1981 ruller Salling Group et nyt discountkoncept ud med åbningen af kæden Basalt i efteråret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Dagli' Brugsen lukker yderligere to butikker

Dagli’ Brugsen føjer yderligere to butikker i provinsen til listen over butikker, der skal lukkes i den kommende tid. I forvejen havde dagligvarekæden meddelt, at fire butikker lukkes.

Læs også

Relaterede