Dansk modebrand har brugt millioner i kamp mod masseproduktion: "Det er et oprør"
Jess Fleischer har kombineret en gammel bil-filosofi og kærligheden til tøj med et mål om at gøre oprør over industriens overproduktion. Økonomisk er det endnu ikke en guldgrube, men stærk investoropbakning holder selskabet på sporet.
![Herretøjsvirksomheden Son of a Tailor vil tage et opgør med den etablerede modeindustris overproduktion, som stifter Jess Fleischer mener er "forældet bæredygtighedsmæssigt. | Foto: Alexander Thorup](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14432175.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mveyz7n3nc11g3lxnak.jpg)
”Overproduction is over.”
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.