Dansk modebrand har brugt millioner i kamp mod masseproduktion: "Det er et oprør"

Jess Fleischer har kombineret en gammel bil-filosofi og kærligheden til tøj med et mål om at gøre oprør over industriens overproduktion. Økonomisk er det endnu ikke en guldgrube, men stærk investoropbakning holder selskabet på sporet.

Herretøjsvirksomheden Son of a Tailor vil tage et opgør med den etablerede modeindustris overproduktion, som stifter Jess Fleischer mener er "forældet bæredygtighedsmæssigt. | Foto: Alexander Thorup

”Overproduction is over.”

Sådan lyder det i en bannerreklame for modebrandet Son of a Tailor, der sælger skræddersyet tøj til mænd online.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement