Ganni vil skalere de grønne løsninger: "Det er på mange måder min største prioritet"
Ganni lancerer ved modeugen sin første t-shirt lavet af tekstilaffald gennem finsk teknologi. ”Først når de skalerer, har de bæredygtige løsninger reel impact,” siger stifter af det danske brand.
![”Så snart prisen er konkurrencedygtig, skal de bæredygtige løsninger nok skalere,” siger Ganni-stifter Nicolaj Reffstrup. | Foto: Stine Bidstrup/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14300922.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7m9cu0yaf8h18k633fyk.jpg)
At skalere teknologi, der kan skabe en mere bæredygtig modeindustri, står højt på dagsordenen for stifter af det danske brand Ganni, Nicolaj Reffstrup.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medie: Ganni til salg for op mod fem milliarder
For abonnenter