DetailWatch

Lego-chef tager recession med sindsro: "Historisk har vi ikke været udpræget konjunkturfølsomme"

Mens truslerne om recession tager til, investerer Lego ufortrødent milliarder i nye fabrikker og digitale satsninger. Lego-topchefen Niels B. Christiansen føler sig ikke truet af den økonomiske modvind, der måtte komme.

Lego-chefen Niels B. Christiansen optrådte for nylig på Science Museum i Virginia, USA. Her kunne han fortælle, at Lego investerer over en mia. dollars i en ny fabrik i Virginia, for han er overbevist om, at Lego vil fortsætte sin vækst. | Foto: Mads Frost

Mens de økonomiske dommedagsprofeter afholder stadionkoncerter for fulde huse kloden rundt, smider verdens største legetøjskoncern milliarder af kroner i en enorm udvidelse af produktionen og ditto satsning på fremstød i den digitale verden.

Lego ser ud til at tage al den truende snak om recession med nærmest knusende ro.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs