Lego-topchef vil skabe "totaloplevelse" med metaverset

Legetøjsvirksomhedens samarbejde med Epic Games er svaret på Legos digitale udfordring, siger topchef Niels B. Christiansen til Børsen.
Lego-topchef Niels B. Christiansen | Foto: Mads Frost
Lego-topchef Niels B. Christiansen | Foto: Mads Frost

Legos samarbejde med Epic Games skal bringe legetøjsgiganten ind i metaverset – et digitalt univers, hvor moderne mennesker, ifølge topchef Niels B. Christiansen, vil tilbringe rigtig meget tid, og hvor Lego håber at skabe ”den mest åbne platform”. Det siger han i en podcast fra Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også