"Fra den ene dag til den anden flyttede forbrugerne fokus fra kvalitet og udvalg til pris, pris og pris"
SOMMERSTATUS: Et nyt initiativ målrettet ansvarlig emballage, bremsningen af en ny Netto og et skarpt kursskifte i dagligvarehandlen har været med til at tegne første halvår for John Wagner, adm. direktør for organisationen De Samvirkende Købmænd.
![Købmændendes mangeårige lobbyist og frontkæmper, John Wagner, skal bl.a. bruge ferien i sommerhus - men trækker aldrig stikket helt, fortæller han i Sommerstatus. | Foto: Keld Navntoft/DSK/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14129668.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ldcznduazq10r7ft8i1.jpg)
AF REDAKTIONEN
[fakta]
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.