"Fra den ene dag til den anden flyttede forbrugerne fokus fra kvalitet og udvalg til pris, pris og pris"

SOMMERSTATUS: Et nyt initiativ målrettet ansvarlig emballage, bremsningen af en ny Netto og et skarpt kursskifte i dagligvarehandlen har været med til at tegne første halvår for John Wagner, adm. direktør for organisationen De Samvirkende Købmænd.
Købmændendes mangeårige lobbyist og frontkæmper, John Wagner, skal bl.a. bruge ferien i sommerhus - men trækker aldrig stikket helt, fortæller han i Sommerstatus. | Foto: Keld Navntoft/DSK/PR
Købmændendes mangeårige lobbyist og frontkæmper, John Wagner, skal bl.a. bruge ferien i sommerhus - men trækker aldrig stikket helt, fortæller han i Sommerstatus. | Foto: Keld Navntoft/DSK/PR
AF REDAKTIONEN

[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også