International vækst sikrer markant fremgang for dansk modebrand
To nye flagskibsbutikker i henholdsvis København og London og en international vækst i engrossalget får bruttofortjenesten til at vokse markant for Han Kjøbenhavn.
![Daniel Søndergaard Hummel er adm. direktør for og medejer af modebrandet Han Kjøbenhavn, der kom godt ud af 2021. | Foto: Gregers Tycho](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14245902.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lx0kuaqxubn01bq3ws.jpg)
Den positive udvikling fortsatte i 2021 for det københavnske modebrand Han Kjøbenhavn, der kommer ud af året med en bruttofortjeneste på 13,3 mio. kr.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.