International vækst sikrer markant fremgang for dansk modebrand

To nye flagskibsbutikker i henholdsvis København og London og en international vækst i engrossalget får bruttofortjenesten til at vokse markant for Han Kjøbenhavn.
Daniel Søndergaard Hummel er adm. direktør for og medejer af modebrandet Han Kjøbenhavn, der kom godt ud af 2021. | Foto: Gregers Tycho
Daniel Søndergaard Hummel er adm. direktør for og medejer af modebrandet Han Kjøbenhavn, der kom godt ud af 2021. | Foto: Gregers Tycho

Den positive udvikling fortsatte i 2021 for det københavnske modebrand Han Kjøbenhavn, der kommer ud af året med en bruttofortjeneste på 13,3 mio. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også