DetailWatch

International vækst sikrer markant fremgang for dansk modebrand

To nye flagskibsbutikker i henholdsvis København og London og en international vækst i engrossalget får bruttofortjenesten til at vokse markant for Han Kjøbenhavn.

Daniel Søndergaard Hummel er adm. direktør for og medejer af modebrandet Han Kjøbenhavn, der kom godt ud af 2021. | Foto: Gregers Tycho

Den positive udvikling fortsatte i 2021 for det københavnske modebrand Han Kjøbenhavn, der kommer ud af året med en bruttofortjeneste på 13,3 mio. kr.

Det er en klar forbedring i forhold til 2020, hvor bruttofortjenesten lød på 7,8 mio. kr. Samtidig bliver resultatet af primær drift (EBITDA) næsten tredoblet fra 1,6 mio. kr. i 2020 til 4,8 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Brancheorganisation indbringer Wolt for konkurrencestyrelsen

Danmarks Restauranter og Caféer har bedt Konkurrencestyrelsen om at kigge Wolts kontrakter med restauranter efter i sømmene, fordi Wolt ifølge brancheforeningen sælger produkterne billigere online, end restauranterne kan i fysiske butikker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs