Online modeshop så omsætningsfald på 14 pct. i andet kvartal

Den svenske modeportal Nelly.com fortsatte tilbagegangen på top- og bundlinje i andet kvartal og vil nu bl.a. ændre på sortimentet for at vende udviklingen.
Foto: PR/Nelly,com
Foto: PR/Nelly,com

Opbremsningen i onlinemarkedet øgede presset på top- og bundlinje i den svenske online modeforretning Nelly.com i seneste kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også