H&M's omsætning i Danmark falder til det laveste niveau i 15 år
H&M’s danske koncern har i det seneste regnskabsår foretaget en gevaldig trimning af forretningen, der trods et større fald i bruttofortjeneste giver et øget overskud.

Coronapandemien fortsatte i det seneste regnskabsår med at påvirke modekoncernen H&M’s danske afdeling, der udover hovedbrandet H&M også består af Cos, Arket, Weekday, Monki, &Other Stories og H&M Home.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Dansk urfirma indgår samarbejde med europæisk topklub
For abonnenter