Les Deux øjner europæisk vækst med "selektiv retail i strategiske storbyer" efter rekordår
Det fransk-inspirerede danske modebrand peger på strategiske samarbejdspartnere i udlandet som grund til den høje vækst i 2021. Nu ser Les Deux ind i butiksåbninger i flere europæiske storbyer.
![Andreas von der Heide er den ene halvdel af grundlæggerne af det fransk-inspirerede modebrand Les Deux, der i 2021 solgte omkring 60 pct. af aktierne til det svenske investeringsselskab Röko. | Foto: Stine Bidstrup/JPA](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14180897.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lk3zh2koyq1j88hzl9w.jpg)
Det var med planer om at tredoble virksomheden, at Les Deux søgte en stærk finansiel partner, der kunne skalere virksomheden internationalt.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Modeprofil køber sig ind i brillevirksomhed
For abonnenter