Les Deux øjner europæisk vækst med "selektiv retail i strategiske storbyer" efter rekordår

Det fransk-inspirerede danske modebrand peger på strategiske samarbejdspartnere i udlandet som grund til den høje vækst i 2021. Nu ser Les Deux ind i butiksåbninger i flere europæiske storbyer.
Andreas von der Heide er den ene halvdel af grundlæggerne af det fransk-inspirerede modebrand Les Deux, der i 2021 solgte omkring 60 pct. af aktierne til det svenske investeringsselskab Röko. | Foto: Stine Bidstrup/JPA
Andreas von der Heide er den ene halvdel af grundlæggerne af det fransk-inspirerede modebrand Les Deux, der i 2021 solgte omkring 60 pct. af aktierne til det svenske investeringsselskab Röko. | Foto: Stine Bidstrup/JPA

Det var med planer om at tredoble virksomheden, at Les Deux søgte en stærk finansiel partner, der kunne skalere virksomheden internationalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også