Nyt marked uden community slugte overskud i Roccamore: "I retrospekt har jeg undervurderet det"
Opbakning fra hollandsk venturekapitalfond skal hjælpe det højhælede skomærke med at udvikle sin e-commerce. Men det fysiske møde er stadig alfa og omega for Roccamore. Det har stifter Frederikke Antonie Schmidt lært på den hårde måde i Norge.
![Roccamore-brandet er bygget op omkring møder med mennesker, mener Frederikke Antonie Schmidt, der under den spæde start holdt 3-4 events om ugen i et år. | Foto: Stine Bidstrup/JPA](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14151071.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lgh1zdciw825t3g3cn.jpg)
2022 er startet godt for skomærket Roccamore på det danske hjemmemarked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Roccamores overskud skrumper
For abonnenter