Nyt marked uden community slugte overskud i Roccamore: "I retrospekt har jeg undervurderet det"

Opbakning fra hollandsk venturekapitalfond skal hjælpe det højhælede skomærke med at udvikle sin e-commerce. Men det fysiske møde er stadig alfa og omega for Roccamore. Det har stifter Frederikke Antonie Schmidt lært på den hårde måde i Norge.
Roccamore-brandet er bygget op omkring møder med mennesker, mener Frederikke Antonie Schmidt, der under den spæde start holdt 3-4 events om ugen i et år. | Foto: Stine Bidstrup/JPA
Roccamore-brandet er bygget op omkring møder med mennesker, mener Frederikke Antonie Schmidt, der under den spæde start holdt 3-4 events om ugen i et år. | Foto: Stine Bidstrup/JPA

2022 er startet godt for skomærket Roccamore på det danske hjemmemarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også