DetailWatch

Nyt marked uden community slugte overskud i Roccamore: "I retrospekt har jeg undervurderet det"

Opbakning fra hollandsk venturekapitalfond skal hjælpe det højhælede skomærke med at udvikle sin e-commerce. Men det fysiske møde er stadig alfa og omega for Roccamore. Det har stifter Frederikke Antonie Schmidt lært på den hårde måde i Norge.

Roccamore-brandet er bygget op omkring møder med mennesker, mener Frederikke Antonie Schmidt, der under den spæde start holdt 3-4 events om ugen i et år. | Foto: Stine Bidstrup/JPA

2022 er startet godt for skomærket Roccamore på det danske hjemmemarked.

”I Danmark ligger vi over budget og performer bedre, end vi har budgetteret, også online – i alle måneder faktisk. Det er ret optimistisk,” siger Frederikke Antonie Schmidt til DetailWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs