Bülow løftede onlinesalget 26 pct. i 2021 – særligt to ting drev fremgangen
En udbygning af websalget i det europæiske hovedmarked og et blik for kunder, der kommer igen, var blandt ingredienserne i sidste års onlinevækst hos Lakrids by Bülow, siger e-commerce chef, der venter langt fladere udvikling i år.

Med en vækst på 26 pct. var e-commerce salget hos Lakrids by Bülow en væsentlig årsag til, at det danske selskab kunne lukke bogen til 2021 med den højeste omsætning hidtil på 293 mio. kr. Det var en stigning på 14 pct. fra 2020.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Lakridschef har mål om flere butikker i udlandet i 2022
For abonnenter