Bülow løftede onlinesalget 26 pct. i 2021 – særligt to ting drev fremgangen

En udbygning af websalget i det europæiske hovedmarked og et blik for kunder, der kommer igen, var blandt ingredienserne i sidste års onlinevækst hos Lakrids by Bülow, siger e-commerce chef, der venter langt fladere udvikling i år.
Michael Ewald kom til Lakrids by Bülow i 2018 som e-commerce director fra et job som e-commerce manager hos Kjær & Sommerfeldt – og før da digital marketing manager hos Whiteaway. | Foto: PR/Lakrids by Bülow
Michael Ewald kom til Lakrids by Bülow i 2018 som e-commerce director fra et job som e-commerce manager hos Kjær & Sommerfeldt – og før da digital marketing manager hos Whiteaway. | Foto: PR/Lakrids by Bülow

Med en vækst på 26 pct. var e-commerce salget hos Lakrids by Bülow en væsentlig årsag til, at det danske selskab kunne lukke bogen til 2021 med den højeste omsætning hidtil på 293 mio. kr. Det var en stigning på 14 pct. fra 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også