DetailWatch

Salling Group udvider prisloft til mærkevarer

Dagligvarekoncernen Salling Group udvider sit prisloft til nu også at gælde 100 mærkevareprodukter. Koncernen håber, listen kan blive længere, men afviser, at tre store dagligvarekategorier bliver aktuelle.

Salling Group holder prisen i skak på 100-200 dagligvarer frem til oktober, meddeler koncernen. | Foto: Salling Group/PR

Salling Group udvider sit eget tiltag om et såkaldt prisloft, der skal sætte et maksimum på priserne på en lang række basisvarer.

Nu sætter Danmarks største dagligvarekoncern målt på omsætning også et prisloft på en række mærkevareprodukter som økologisk leverpostej fra Stryhns, Gøl-pølser fra Danish Crown, Ota Solgryn, is fra Mars, shampoo fra Unilever, Pepsi fra Royal Unibrew, Peter Larsen Kaffe, Marabou mælkechokolade og hårpleje fra Palmolive.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Lidl henter ny HR-direktør fra tysk moderskib

Ny HR-direktør og sjette medlem af direktionen i Lidl Danmark skal udvikle og styrke rekrutteringen i dagligvarekoncernen. Han kommer fra en tilsvarende stilling i Lidls tyske hovedkontor.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs