Salling Group udvider prisloft til mærkevarer

Dagligvarekoncernen Salling Group udvider sit prisloft til nu også at gælde 100 mærkevareprodukter. Koncernen håber, listen kan blive længere, men afviser, at tre store dagligvarekategorier bliver aktuelle.
Salling Group holder prisen i skak på 100-200 dagligvarer frem til oktober, meddeler koncernen. | Foto: Salling Group/PR
Salling Group holder prisen i skak på 100-200 dagligvarer frem til oktober, meddeler koncernen. | Foto: Salling Group/PR

Salling Group udvider sit eget tiltag om et såkaldt prisloft, der skal sætte et maksimum på priserne på en lang række basisvarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også