Salling Group udvider prisloft til mærkevarer
Dagligvarekoncernen Salling Group udvider sit prisloft til nu også at gælde 100 mærkevareprodukter. Koncernen håber, listen kan blive længere, men afviser, at tre store dagligvarekategorier bliver aktuelle.
![Salling Group holder prisen i skak på 100-200 dagligvarer frem til oktober, meddeler koncernen. | Foto: Salling Group/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14025306.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l1259gmzgzvigl9j4u.jpg)
Salling Group udvider sit eget tiltag om et såkaldt prisloft, der skal sætte et maksimum på priserne på en lang række basisvarer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.