Marketingchef i Matas takker af - intern afløser er udnævnt
Efter mere end 30 år med ’striberne’ stopper marketingchef Anne Lene Hamann i Matas. Hendes ansvar overtages af afløser hentet i egne rækker.
![Markedsføringen af Matas omfatter en landsdækkende kæde med godt 260 butikker - samt en stigende nethandel, der fylder omkring 25 pct. af omsætningen. | Foto: PR/Matas](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13859658.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k9ifqdzickpw8zhm37.jpg)
En af de mangeårige, drivende kræfter i markedsføringen af Matas-kæden, Anne Lene Hamann, takker af efter en 32 år lang karriere i det børsnoterede selskab. Det fremgår af Linkedin..
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.