DetailWatch

Marketingchef i Matas takker af - intern afløser er udnævnt

Efter mere end 30 år med ’striberne’ stopper marketingchef Anne Lene Hamann i Matas. Hendes ansvar overtages af afløser hentet i egne rækker.

Markedsføringen af Matas omfatter en landsdækkende kæde med godt 260 butikker - samt en stigende nethandel, der fylder omkring 25 pct. af omsætningen. | Foto: PR/Matas

En af de mangeårige, drivende kræfter i markedsføringen af Matas-kæden, Anne Lene Hamann, takker af efter en 32 år lang karriere i det børsnoterede selskab. Det fremgår af Linkedin..

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede