DetailWatch

Dagrofa-chef vil være konkurrencedygtig, men "ikke være som discount"

Dagrofa-koncernen har kickstartet en ny treårig strategiplan, der skal betyde et markant øget fokus på digitalisering og en udvidelse af butiksnettet. Forude venter bl.a. investeringer i medlemsapp, siger topchef.

Direktør Tomas Pietrangeli vil fortsat fokusere på alle fire af Dagrofas supermarkedskæder. | Foto: Gregers Thyco

Dagligvarekoncernen Dagrofa vil med hastige skridt bevæge sig med den øvrige del af dagligbranchen mod en øget digitalisering og har i forbindelse med sit årsregnskab lanceret en ny treårig strategiplan med fokus på investeringer i digitaliseringen og butiksnettet.

Her vil der for Dagrofa, der står bag kæderne Meny, Spar, Min Købmand og Let-Køb samt Dagrofa Foodservice, der har hoteller og restauranter på kundelisten, være et fokus på at komme tættere på kunderne digitalt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs