Dagrofa-chef vil være konkurrencedygtig, men "ikke være som discount"

Dagrofa-koncernen har kickstartet en ny treårig strategiplan, der skal betyde et markant øget fokus på digitalisering og en udvidelse af butiksnettet. Forude venter bl.a. investeringer i medlemsapp, siger topchef.
Direktør Tomas Pietrangeli vil fortsat fokusere på alle fire af Dagrofas supermarkedskæder. | Foto: Gregers Thyco
Direktør Tomas Pietrangeli vil fortsat fokusere på alle fire af Dagrofas supermarkedskæder. | Foto: Gregers Thyco

Dagligvarekoncernen Dagrofa vil med hastige skridt bevæge sig med den øvrige del af dagligbranchen mod en øget digitalisering og har i forbindelse med sit årsregnskab lanceret en ny treårig strategiplan med fokus på investeringer i digitaliseringen og butiksnettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også