DetailWatch

Familieejet modevirksomhed scorer igen millionbeløb efter flere års nedgang

Den danske modekoncern Kompagniet af 1991, der kom ud af 2019/20 med et beskedent overskud på bundlinjen, slår tilbage efter coronaudfordringer og kan i seneste år fremvise et overskud på 6,2 mio. kr.

Kompagniet af 1991, der står bag en række brands som Ze-Ze, Zhenzi, D-Xel, Kids Up og Kids Up Baby, er i 2020/21 igen i fremdrift efter flere års nedgang. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Kompagniet af 1991, der står bag en håndfuld danske tøjbrands til kvinder og børn, har i årtier leveret solide overskud på bundlinjen.

Lige indtil regnskabsåret 2019/20, hvor tøjkoncernen leverede det dårligste resultat i årtier med et overskud på knap 90.000 kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs