Familieejet modevirksomhed scorer igen millionbeløb efter flere års nedgang

Den danske modekoncern Kompagniet af 1991, der kom ud af 2019/20 med et beskedent overskud på bundlinjen, slår tilbage efter coronaudfordringer og kan i seneste år fremvise et overskud på 6,2 mio. kr.
Kompagniet af 1991, der står bag en række brands som Ze-Ze, Zhenzi, D-Xel, Kids Up og Kids Up Baby, er i 2020/21 igen i fremdrift efter flere års nedgang. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Kompagniet af 1991, der står bag en række brands som Ze-Ze, Zhenzi, D-Xel, Kids Up og Kids Up Baby, er i 2020/21 igen i fremdrift efter flere års nedgang. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Kompagniet af 1991, der står bag en håndfuld danske tøjbrands til kvinder og børn, har i årtier leveret solide overskud på bundlinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også