Familieejet modevirksomhed scorer igen millionbeløb efter flere års nedgang
Den danske modekoncern Kompagniet af 1991, der kom ud af 2019/20 med et beskedent overskud på bundlinjen, slår tilbage efter coronaudfordringer og kan i seneste år fremvise et overskud på 6,2 mio. kr.
![Kompagniet af 1991, der står bag en række brands som Ze-Ze, Zhenzi, D-Xel, Kids Up og Kids Up Baby, er i 2020/21 igen i fremdrift efter flere års nedgang. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13806747.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20160630-202836-pf-1920x1080we.jpg)
Kompagniet af 1991, der står bag en håndfuld danske tøjbrands til kvinder og børn, har i årtier leveret solide overskud på bundlinjen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.