Ungt sportsbrand lander nyt underskud trods fremgang

7 Days Active, der blev stiftet i 2019, har skåret 4 mio. kr. af underskuddet i forhold til året før, men kommer for andet år i træk ud med røde tal på bundlinjen.
7 Days Active blev etableret i 2019 af Malkit Singh og Anders Degn. | Foto: Udklip fra hjemmeside.
7 Days Active blev etableret i 2019 af Malkit Singh og Anders Degn. | Foto: Udklip fra hjemmeside.

Der har vist sig at være et gyldent marked i Norden for salg af sportstøj med et strejf af mode og livsstil. Det kan flere danske sportsmærker, deriblandt Planet Nusa, skrive under på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også