Discountkæde udvider samarbejde med WWF til 31 lande
WWF skal hjælpe Lidl, der bl.a. benytter sig af CO2-kompensationsordninger til at nå sine klimamål, med at håndtere bæredygtighedsudfordringer som biodiversitet, vandressourcer og skovrydning.
Et udvidet strategisk samarbejde med verdensnaturfonden WWF betyder, at Lidl kan styrke sin indsats inden for bæredygtighed - både i virksomhedens egen værdikæde og mere bredt i de regioner, Lidl indkøber sine produkter fra.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Discountkæde satser på flere akademikere til butiksledet
For abonnenter