70 års samarbejde er slut: Tyskland skifter Adidas ud med Nike

Samtidig indgår det tyske fodboldforbund en aftale med Tik-Tok, der bliver ny central sponsor for holdet.
Det tyske landshold skal fra 2027 have ny trøjesponsor efter mere end 70 med Adidas. | Foto: Ges-Sportfoto/AP/Ritzau Scanpix
Det tyske landshold skal fra 2027 have ny trøjesponsor efter mere end 70 med Adidas. | Foto: Ges-Sportfoto/AP/Ritzau Scanpix

Adidas’ ikoniske tre striber har prydet det tyske fodboldlandsholds trøjer siden 1954, og samarbejdet er et af de længste og dyreste, når det kommer til trøjesponsorater i fodboldverdenen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også