Elbilproducent lægger op til ny salgsmodel med forhandlere

Henrik Fisker opgiver alene at sælge direkte til kunderne og vil nu tilbyde en hybrid salgsmodel.
Henrik Fisker er stifter og topchef i Fisker Inc. | Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix
Henrik Fisker er stifter og topchef i Fisker Inc. | Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Henrik Fisker har tidligere lagt op til, at der skal sættes gang i salget for elbilsfirmaet, der ikke har levet op til forventningerne, og derfor vil selskabet nu satse på en partnerskabsmodel med forhandlere i stedet for direkte salg til kunderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også