Friluftskæde sætter skub i udrulning af nye butikker: "Vi ønsker ikke at vinde på at være billigst"

Siden Friluftsland kom på svenske hænder i 2017, er hele butiksnettet blevet renoveret med visionen om at tilbyde en premiumoplevelse. Nu har direktør i sigte at åbne en ny butik om året. 
Jakob Söderqvist tog over som adm. direktør i Friluftsland i 2019, da stifteren af kæden, Niels Brun Knudsen, sagde op for at blive seniorrådgiver i virksomheden. | Foto: Friluftsland
Jakob Söderqvist tog over som adm. direktør i Friluftsland i 2019, da stifteren af kæden, Niels Brun Knudsen, sagde op for at blive seniorrådgiver i virksomheden. | Foto: Friluftsland

Da Friluftsland i 2017 blev solgt til den svenske milliardkoncern Fenix Outdoor, stod det først for, at online-platformen skulle udvikles yderligere, så friluftskæden kunne opruste sin position på det voksende digitale marked. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også