Friluftskæde sætter skub i udrulning af nye butikker: "Vi ønsker ikke at vinde på at være billigst"
Siden Friluftsland kom på svenske hænder i 2017, er hele butiksnettet blevet renoveret med visionen om at tilbyde en premiumoplevelse. Nu har direktør i sigte at åbne en ny butik om året.
Da Friluftsland i 2017 blev solgt til den svenske milliardkoncern Fenix Outdoor, stod det først for, at online-platformen skulle udvikles yderligere, så friluftskæden kunne opruste sin position på det voksende digitale marked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansk friluftskædes salg gik kold efter varm vinter
For abonnenter