Sportskoncern øger omsætningen med 40 pct.
Sports Group Denmark, der producerer og distribuerer 26 sportsbrands, øgede omsætningen med 40 pct. i fjor og landede en toplinje på 1,1 mia. kr., skriver Børsen.
På bundlinjen lander overskuddet på godt 89 mio. kr., hvilket er 59 pct. mere end i 2021.
“Vi er da superglade. Det er et godt resultat. Men vi er nødt til at være ydmyge. Vejen er noget ujævn lige nu, og vi gik faktisk også lidt ned i tempo sidst i 2022,” siger Bjarne Brink Jeppesen, adm. direktør og medejer af Sports Group Denmark, til avisen.
Sports Group Denmark blev stiftet for ti år siden og har i dag brands som FZ Forza, Kangaroos, Athlecia og SOS i porteføljen.
Direktøren forventer, at 2023-resultaterne på både top- og bundlinje vil lægge sig op af tallene i 2022.
Relaterede artikler
Britisk sportskæde forventer at nå rekordresultat i år
For abonnenter