Dansk sportsmærke med langsigtet plan: Vi kan blive blandt de største i verden

Hummel har fordoblet omsætningen på fire år og offentliggør en ny ”ledestjerne” om at rykke ind blandt de største sportsmærker i verden. Det kræver aktuelt i hvert fald en tidobling af omsætningen.
Allan Vad Nielsen er adm. direktør for Hummel. Han erkender, at en ny ambition ikke kan føres ud i livet på kort tid. | Foto: Joachim Ladefoged
Allan Vad Nielsen er adm. direktør for Hummel. Han erkender, at en ny ambition ikke kan føres ud i livet på kort tid. | Foto: Joachim Ladefoged
AF JESPER OLESEN

Målene er store hos den danske sportsvirksomhed Hummel. Den har nu passeret en omsætning på 2 mia. kr. Næste ambition er at komme i top 10 inden for verdens sportsmærker. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også