Tiktok-hashtag har fået salget af engelske bøger til at eksplodere i Bog & Idé
I årets første tre måneder har salget af engelske bøger i Bog & Idé været tre gange så højt som i hele 2021. Direktør peger på hashtag på populært socialt medie som en del af forklaringen.

Saldet af engelske bøger er stukket af ud over det sædvanlige i Bog & Idé i år, melder kæden. I årets første fem måneder har kædebutikkerne solgt tre gange så mange engelske bøger som i hele 2021, og det er ifølge topchef især de unge, der trækker salget i vejret.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app