Tiktok-hashtag har fået salget af engelske bøger til at eksplodere i Bog & Idé

I årets første tre måneder har salget af engelske bøger i Bog & Idé været tre gange så højt som i hele 2021. Direktør peger på hashtag på populært socialt medie som en del af forklaringen.
Salget af engelske bøger er eksploderet i Bog & Idé i årets første fem måneder. | Foto: Bog & Idé/PR.
Salget af engelske bøger er eksploderet i Bog & Idé i årets første fem måneder. | Foto: Bog & Idé/PR.

Saldet af engelske bøger er stukket af ud over det sædvanlige i Bog & Idé i år, melder kæden. I årets første fem måneder har kædebutikkerne solgt tre gange så mange engelske bøger som i hele 2021, og det er ifølge topchef især de unge, der trækker salget i vejret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også