Humac og Sportmaster har tråde til Rusland: Oplever massiv modvind på sociale medier

Ifølge en ekspert i shitstorms er det noget nær umuligt at spinne sig ud af at være involveret i en krig, men det er vigtigt at forsøge.
Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau Scanpix
Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau Scanpix
AF NICOLINE NOE

Både Humac og Sportmaster Danmark har forsøgt at afbøde weekendens tsunami af kritik i forbindelse med Rusland-Ukraine-konfilkten. Begge virksomheder har tråde til Rusland, og i løbet af weekenden har der været travlt i kommentarsporerne på diverse sociale medier, hvor danskerne for alvor har kastet sig ind i debatten om, hvorvidt man skal boykotte butikkerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også