Mens jysk webshop har satset over 130 millioner er vækstkurven fladet ud

I over 10 år har Dilling spundet guld på uld – men sidste år stagnerede vækstkurven for familievirksomheden, der har satset over 130 mio. kr. på at opgradere sin produktion, webshop og lagre.
Morten Dilling Bertelsen er fjerde generation i uldtøjsproducenten. Han overtog i 2016 ledelsen af Dilling fra sin far Villy Bertelsen. | Foto: Brian Karmark
Morten Dilling Bertelsen er fjerde generation i uldtøjsproducenten. Han overtog i 2016 ledelsen af Dilling fra sin far Villy Bertelsen. | Foto: Brian Karmark

På uldtøjsproducenten Dillings lager nord for Herning er der kommet 60 nye navne til: Olaf, Elsa og Saturn hedder de, blandt andet. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også