Vestjyske Rexholm, der sælger arbejds- og profiltøj kan bryste sig af et 2023, hvor både top- og bundlinje gik frem.
Det skriver Børsen på baggrund af 2023-årsrapporten fra selskabet, der sælger tøj under brandet ID.
Salget er i året øget med 8 pct. til en omsætning på 590 mio. kr., mens årsresultatet ender i et lige over 93 mio. kr., hvilket svarer til en vækst på 10 pct.
”Selvfølgelig påvirkes vi også af makroøkonomi og konjunkturer. Men vi har igen haft et fornuftigt år, og det er måske et udtryk for, at vi ikke bare har taget til takke med, at forholdene er svære. Har man ikke monopol på et marked, og er det ikke mættet, er der mulighed for at udvide sit salg. Og det er vi vel så i et eller andet omfang lykkedes med,” siger Thomas Husted, adm. direktør i Rexholm, til avisen.
Selskabet har Peder Holm som hovedaktionær.