Pandora har hævet sine investeringer i marketing med 80 pct. de sidste fem år

Ifølge marketingsdirektør har Pandora gjort sig fortjent til at ”blive en del af samtalen med mennesker som Kim Kardashian,” der for nylig delte et Pandora-smykke på sin Instagram-profil.
Mary Carmen Gasco-Buisson har været marketingdirektør i Pandora siden 2022. | Foto: Brian Karmark
Mary Carmen Gasco-Buisson har været marketingdirektør i Pandora siden 2022. | Foto: Brian Karmark

En Pandora-halskæde blev for nylig katapulteret ud til 364 mio. mennesker, da realitypersonligheden Kim Kardashian delte et billede af smykket på det sociale medie Instagram.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også