Bestseller-brand vil koble et nyt land på butiksnettet årligt

Målsætningen er en del af Onlys offensiv, der lyder på at åbne 180 butikker årligt.
Onlys butiksaftryk forventes at vokse væsentligt i de kommende år, siger direktør Finn Poulsen. | Foto: Mathias Svold
Onlys butiksaftryk forventes at vokse væsentligt i de kommende år, siger direktør Finn Poulsen. | Foto: Mathias Svold

Tøjkæden Only, der forud for Bestsellers offentliggørelse af årets regnskab skruede op for ambitionerne på butiksekspansionen med et mål om at åbne 180 butikker årligt, vil i højere grad kigge ud over de 13 eksisterende markeder med butikker, når der skal placeres nye adresser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også