Matas-ejede brands fusionerer under nyt navn

Under et nyt navn skal både Miild og Nilens Jord i første omgang rulles ud til 70 tyske butikker. Dernæst venter en ekspansion til det nordiske marked, siger direktør.
Fusionen skal sende Miild og Kosmolets produkter ud på flere nye markeder, siger direktør. | Foto: Miild/pr
Fusionen skal sende Miild og Kosmolets produkter ud på flere nye markeder, siger direktør. | Foto: Miild/pr

Da Matas for et år købte de to stiftere Tanja Largré og Tine Svendsen ud af kosmetikbrandet Miild og rykkede det ind i samme hus som ligeledes Matas-ejede Kosmolet, var det med ”enormt store ambitioner,” men også med en klar strategi om at køre de to brands selvstændigt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også