Klimaforandringer får forbrugerne til at gå uden om vintertøjet

”Det har været en udfordring de seneste tre år, at folk venter med at købe efterårets tøj, fordi det er for varmt,” siger citychef.
Forbrugerne styrer i stigende grad uden om dunjakker og andet vintertøj på grund af det varme vejr. | Foto: Pelle Rink
Forbrugerne styrer i stigende grad uden om dunjakker og andet vintertøj på grund af det varme vejr. | Foto: Pelle Rink

September-vejret i år mindede mere om sommervejr, og det er ikke gang, at det er tilfældet, og det får forbrugerne til at nedprioritere dunjakker og andet vintertøj, skriver JydskeVestkysten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også