Matas vil kapre salg af sexlegetøj for trecifret millionbeløb

Den danske detailkæde vil op på en markedsandel mellem 20 og 30 pct. inden for salg af erotiske produkter, skriver Børsen.
Lise Ryevad har været kommerciel direktør i Matas i fem år. | Foto: Pr/matas
Lise Ryevad har været kommerciel direktør i Matas i fem år. | Foto: Pr/matas

Markedet for seksuel velvære ”er i eksplosiv vækst”, mener Lise Ryevad, kommerciel direktør for Matas i Danmark, og derfor vil Matas satse stort på markedet, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også