Nordisk kosmetikshop går på jagt efter yderligere vækst i Danmark

Den svenske kosmetikvirksomhed og onlineplatform Lyko vil gå i offensiven på det danske marked efter høj vækst det seneste år. ”Vi har fundet et hul i det danske marked,” siger direktør.
Lyko har siden 2019 været til stede på det danske marked med onlinesalg. | Foto: Screenshot/Lyko
Lyko har siden 2019 været til stede på det danske marked med onlinesalg. | Foto: Screenshot/Lyko

Den svenske hårpleje- og kosmetikwebshop Lyko vil sætte turbo på kendskabet til virksomheden på det danske marked, skriver norske Netthandel

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også