Optikerkæde går tilbage efter rekordår: "Vi vil gerne passe på folks økonomi"

Der er blevet længere imellem kundernes besøg hos Louis Nielsen, men direktør er trods tilbagegang godt tilfreds. Han peger på, at volumen og gode priser også fremover skal være kernen i brillekæden.
Mads Nygaard er adm. direktør i brillekæden Louis Nielsen, der i 2005 blev opkøbt af den britiske koncern Specsavers. | Foto: Louis Nielsen/pr
Mads Nygaard er adm. direktør i brillekæden Louis Nielsen, der i 2005 blev opkøbt af den britiske koncern Specsavers. | Foto: Louis Nielsen/pr

Selvom Louis Nielsen ikke ramte forventningerne på hverken top- eller bundlinje, er Mads Nygaard ganske godt tilfreds med regnskabet for 2022/23, som netop er blevet offentliggjort. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også