Topchef i Matas om køb af svensk kæde: "Det her er et tigerspring"

Med opkøbet af Kicks Group, der har 3,3 mio. medlemmer og er tilstede i Sverige, Norge og Finland, indtager Matas ifølge direktør en ledende position i den øvre del af skønhedsmarkedet i Norden. 
Gregers Wedell-Wedellsborg har siden 2017 været adm. direktør for Matas. | Foto: Gregers Tycho
Gregers Wedell-Wedellsborg har siden 2017 været adm. direktør for Matas. | Foto: Gregers Tycho

Matas tog et skridt mod at blive den markedsledende aktør på skønhedsområdet i Norden, da selskabet torsdag opkøbte svenske Kicks Group, der består af kæden Kicks og onlineforretningen Skincity, i en milliardhandel. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også