Topchef i Matas om køb af svensk kæde: "Det her er et tigerspring"
Med opkøbet af Kicks Group, der har 3,3 mio. medlemmer og er tilstede i Sverige, Norge og Finland, indtager Matas ifølge direktør en ledende position i den øvre del af skønhedsmarkedet i Norden.
Matas tog et skridt mod at blive den markedsledende aktør på skønhedsområdet i Norden, da selskabet torsdag opkøbte svenske Kicks Group, der består af kæden Kicks og onlineforretningen Skincity, i en milliardhandel.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Matas køber svensk kosmetikkæde i milliardhandel
For abonnenter
Matas åbner onlinebutik i nabolande
For abonnenter